American History X

ser på filmen nu och tänker som fan..
Den får mig att tagga till som fan, men endå lugna ner mig pga att jag inte kommer klarar av någon rätte gång igen..
Jag är riktigt arg för det han sa och så igår och sen att det verkade som att du inte brydde dig, det gjorde mig innerligt besviken.
du skulle prata med han idag.. hmm?
Snart åker jag :/
inte långt kvar , sen blir det nog långt tills jag åker till nkpg igen.
beror på.
det står helt still i huvudet på mig nu och jag fattar ingenting?
brevet var det vackraste jag har fått<3
men det värsta är att jag inte har en aning om vad du vill med allt?
det är nog därför jag alltid går runt och har ont i magen, tänker för mycket..¨

Veni Vidi Vici


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0