Bandy

sååå underbar träning idag!!
Allt precis allt gick så JÄVLA bra!!
vi körde bland annat match i 45 min och jag håller nollan och gör 3 frilägsräddningar och några skott utifrån!!:D
Nu är André riktigt glad:D!
Det ända negativa är väl att hela min handled är blå efter att jag blev slagen med en bandy sving rakt över där i en närkamp men märkte smärtan i duschen efter träningen :P! haha

Härligt att min älskade Madde har lärt sig att lyssna på AIK musik också;)
du är så duktig :D!
Du får väl följa med på en match någon gång också;)?
Nu blire donken och en glass :D!

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Madde

du är så duktig andré, kungen i bandy!:D



klart jag är duktig?(a)

jooo haha;)<333

2009-08-27 @ 07:24:32
URL: http://mjohanssoonn.blogg.se/
Postat av: Andre

hih sötnosen då:D!!<33

du äär bara bäst älskling :D<33

2009-08-27 @ 08:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0