BBB

Dagen började med en tripp till Valbo köpcentrum där det inte blev klippa håret tyvärr, jag är för folkskygg!!
Blev en hel del spana iaf med Magnus och Emma!!
Jag köpte också ett ljusfat med ljus till vardasrummet som blev riktigt snygg, tack Emma för att du tvingade mig!
Blev att vi åt lite lunch på American i Sandviken vid halv 3, sen for man iväg hemåt för att fixa till i lägenheten min.
Efter att ha städat och slängt ut massa överskattat skit ur lägenheten som tex alla emils kläder (a)
så drog man iväg på match med mitt korpenlag BBB big bear bellies:)!!
vi förlorade dock med 3-1 men jag gjorde vårat mål iaf :)!!
Nu sitter man nyduchad framför datorn och funderar på vad man ska göra på kvällen, kanske blir det en tripp till Årsunda eller varför inte stanna hemma och mysa eller varför inte äta mat på stan :D
Det låter faktiskt som en toppen idé av lilla André!
Träffat en massa roliga personer idag har man också gjort!!
Puss på dom:)!!
nej nu ska jag sätta på mig en tröja och göra mig i årdning:)!
Puss på er alla!




Bara för att mina bilder på bloggen är tråkiga så kommer väl några roliga:))))))))))!!!!




Varsågoda:)!

Kommentarer
Postat av: my

sv; hora :o

2009-08-13 @ 00:12:12
URL: http://mytyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0