Gårdagen

Tjena alla pundare:D!!
gårdagen kunde inte ha blivit bättre!!
Jag och Madde träffades på tågstation efter att hennes mamam hade släppt av henne i deras lilla röda ;D
Vi gick in mot stan och eftersom jag intehr så stor koll på norrköping stad så fick Madde guida mig :D
Hon köpte två rikigt söta stenar som det stod "jag älskar dig" och "älskade mamma" tror jag det va till sin mamma som fyller år idag 16/8 :)
Grattis till henne!!
sen blev det kolla FISK och VAL vid vattnet ;D hahah! och galna killar ;D
Sen hittade ungen stället där jag är kittligast som mest :O -_-!!
så då blev de krig ;D!! hahah!
På kvällen så blev det bio "sommaren med Göran" som var rikigt bra!! haha fan va vi skratta;)!!
Du ser kåt ut;)!
tackar ;D!!!
jag rekomenderar den stort!! gå och se den fan!!
Sen blev det bil hem till mig och blåbärspajätning och annat mys :D!
PusS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0