Här sitter man igen!

Träden flyger vi förbi, sjöarna och bergen syns på sidorna!
Snart kommer vi till betång och rus så nu får man njuta den lilla stund det är kvar :)
jag ska alltså till Norrköping till min mamma och träffa lilla Madeleine :)!
Det här ska bli riktigt spännande och otroligt roligt !!
jag åt nyss upp min sista snikers som jag tänkte spara en stund men det gick 27 min och den va borta:)! haha
Nu har jag bara min Ramlösa kvar som jag ska klara mig på till halv 5 då vi ska vara framme i kära Nkpg !!
Idag blir det en lung dag skulle jag tro! Mamma och Rolf hämtar mig halv 5 sen bär det av mot Åby för att handla någon drika till ikväll!!
Ramlösa Jordgubb lime:) har ni smakat den? om ni inte har de så tycker jag att ni ska göra det för den är rikigt god!
nej nu ska jag fortsätta skriva lite på msn !
underhåll mig!!!!!!!!!!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0