Hurt!

Nu design på bloggen blev det och tackar tackar lilla Catherine för hjälpen.!
Magkatarr kan det vara..
Har haft ont i magen nästan 2 veckor nu och imorgon ska jag in och kolla det och svininfluensan..
bättra att vara säker än att inte kolla alls:)!

min hand är ganska blå nu xD! haha
så går det när man är dum i huvudet och ställer sig i ett bandymål xD!!

idag köpte jag två nya tröjor, kommer säkert in en bild på dom senare om jag får min kamera som är hos lilla Emma!
det har blivit en hel del hiphop musik nu på sistonde hemma hos André! posetivt eller negativt?
jag tror det e posetivt :D!

nu ska jag kanske köra bil om jag orkar!!
Pease out!!

Kommentarer
Postat av: catherine

tackar dig för 15 min tillägg på massage? (A) :D

2009-08-28 @ 01:22:42
URL: http://catheriiine.blogg.se/
Postat av: André

Skojjar du med mig:O!?

aldrig:O!!

2009-08-28 @ 08:25:52
Postat av: catherine

nej, alltid! :D komigen så jobbigt är det inte, du får ju massage du med :)

2009-08-30 @ 02:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0