no guds no glory

Bloggen är helt vit och jag har det som jag ska ha på bloggen hemma hos en kompis så det blir nog såhär ett tag !!
Just nu sitter jag och äter M&M och dricker pepsi ! gott och onyttingt som fan :D!
jag kan inte sitta rakt med ryggen nu måste luta mig frammåt och det ser inte lite fult ut!
imorgon ska jag fixa till till kiropraktor, blir ju inte första gången jag är där....
Prata med Emil om att åka till Solna på lördag och börja festen där fram till 16.00 då AIK har match mot lilla trellebög, sen blir det Parken ;) Mohaha och sne hemåt om man inte ligger på akuten :D!
men men vi får se om vi får ihop pengar till de! mycket utgifter nu!
På fredag ska jag tydligen ha harry påtta maraton hos mig säger folk så vi får se hur många som kommer då:P!
jag har så tråkigt nu och sitter och trökar ner er som läser denna skit.!
i nästa inlägg tänkte jag prata lite om det ni vill veta om mig så släng in en kommentar så berättar jag:)!
Nu blir det lägga mig i soffan!
ha det bäst alla söta:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0