smultron!

Dagen blev bättre efter att madde kom och vi fick prata ut lite..
Träffade även hennes bedårande mamma som var hur gullig som helst :D!
Det blev lite pianospel och kuddkrig innan dom lärade åka hem och fortsätta måla!
så jag och mamma beslutade oss för att ta bilen hem till "kära" Sandviken!
tragiskt men sant!
Imorgon drar skolan igång på allvar känns det som och en lång vecka ser jag framför mig!
Jag har verkligen inte mycket planerat under veckan som e ganska konstigt?
jag brukar ju ha fullt upp!?
same shit!
Det blir en del tränande och så och sen är det ju fest på lördag men jag vill ju träffa min plutt:(!!!
får se hur det blir!!
bäddning snart för jag ska sova på soffan för att jag är så snäll och låter min gästande mamma sova i min säng :D!
haha va roligt det låter att säga att sin mamma är gäst och på besökt ;D!!
god natt på er alla söta :D
PUSSS!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: kisseeekaaatt :D

MIN PLUTTTT:O :D

2009-08-24 @ 07:46:22
Postat av: andre

vem:O

2009-08-24 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0