Trötter,toker och ?

Klockan är 03.30 nu och André börjar bli lite smått trött medans Daniel bredvid mig ligger pigg och pillar på sig själv:)!
Nu är jag cp också säger han ;D
haha dagen började med att åka skridskor och sen fotbolls match som slutade i en fotskada och förlust med 7-2 haha!
Efter de åkte jag Daniel och lilla Magnus till Jensas och åt lite smarriga saker och där fick man träffa den bedårande Jennie! Roligt att träffa dig igen :)!
Sen blev det en åktur till Daniel och hämta dvd och filmer och sen tillbaka mot stan till Magnus för att killen skulle byta om!
På kvällen kom Frida,Louise och Marie för att hälsa på oss och det blev fett mysig med filmkväll!! ;D
Nu ska jag ta och pilla på mitt knarkarsår på armen ;D
Puss!!
GOD NATT!!!

Kommentarer
Postat av: my

sv; vrf ska du flytta för ;o

2009-08-10 @ 11:12:39
URL: http://mytyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0