21 december och julstökigt!



Musiken i mina öron som hörs är Volbeat - Light a Way, jag vet inte varför med den känns lite Julig !
Haha men det är väl från person till person vad man tycker är Juligt!
lång dag igår blandat av snöstorm och underbart bandyväder blev de, SAIK U20 besökte alltså hufvudstaden Sthlm igår för att spela mot Helenelund och vilken match jag gör !!
Abosult bästa om inte top 3 i mitt liv! vi vann matchen med 9-1 och deras mål kom på straff i 2minuten som jag dessutom var på.
Vi går med den segern upp i serieledning och Jullov och det är vi verkligen värda!

Idag blir det städa lägenheten och packa tills imorgon för då lämnar jag sandviken för att bege mig till kära Norrköping, där alla pratar gayigt :D!
Förlåt med ni gör de :D!
Det blir alltså att fira Julen där nere och träffa stora släckten men bara ca 20 st av dom :)!
Får hoppas att Nathalie kommer också så jag har någon jämnårig att umgås med !
Men vad ska ajg packa nu då?
Massa kläder
Wii om jag får låna de av Daniel Hemgren
Julklappar
datorn
Skridskor
ännu mer kläder
alltså jag måste ta fram min stora resväska nu !!
Blir alltså ner i källaren om en stund och rota omkring där, hoppas jag inte går vilse bara !
Men om ni inte får kontakt med mig så får ni ringa Polisen och säga att dom ska gå in med insatsstyrkan i min källare för att leta reda på mig.

Hörs kanske sen då alla Juliga sötnosar :D
Pusshej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0