3veckors uppehåller men nu jävlar :D



Tack my "friends" i klassen !
Vi killar körde ett kortspel idag på lektionen om självkänsla och då stod det en massa olika ord på lapparna både posetiva och negativa så fick vi dra 1 åt gången och läsa och sen ge till den vi tyckte kortet passade in på !
Jag fick bland annat, Pratsam, kort stubin och pålitlig haha!
Stämmer ju in till tusen !

Har ju inte skrivit på 3 veckor såg jag nu och jag som lovade lilla My förut att jag skulle uppdatera 2 gånger per dag (a)! haha
Ser ut att gå sådär med det !

Idag har jag som alltid varit i skolan men bara haft 1 lektion sen blev det en sväng till polisstationen och sen direkt hem för att träffa Emil, Pernilla och Sofie som hade invaderat min lägenhet och Soffa :)!!
Träning har jag lyckats hinna med också en lyckad sådann och blev uttagen till matchen borta mot helenelund på söndag !
Bandyn går ganska bra nu och jag ska nog inviga mitt nya nummer på tröjan till helgen som har blivit 36! Får se om man är lika kung i målet med den med !!

Nytt favoritband har jag fårr nu också och dom heter VOLBEAT som bara spelas från mina högtalare just nu så grannarna får dåndimpen men det får dom tåla eftersom man får höra lite privata ljud från dom ibland !
Har Daniel Hemgren´s Wii hos mig nu som det kommer spelas en del på i kväll och fram mot morgontimmarna om jag är pigg i natt , gick ju faktiskt upp kl 08.00 i morse och det är tidigt för mig!!
Alla som känner mig vet ju hur morgontrött jag brukar vara, speciellt min väckarklocka som jag alltid varje morgon säger "bara 10 minuter till Snooze, snälla.. (a) "

Nu blir det diska sen ta ett glas av Emil´s  cola som står framme Mohaha!
Ha en bra helg :)!
Pusshejsansvejsandejsan!!


Kommentarer
Postat av: A

volbeat-still counting e klaaaart bäst! :D

2009-12-18 @ 20:43:11
Postat av: André

Dom är så sjukt bra :D!

2009-12-19 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0