Helenelund - SAIK


Uppstigning 07.00 idag fast jag låg och drog mit till 20 över 7 för jag är så grymt trött och förstår inte iktigt hur jag ska orka med att spela match om 6 timmar eftersom det känns som man bara sovit 1 timme !
Match idag alltså mot Helenelund borsta kl 2, jag har ingen aning om hur bra dom är men dom ligger 7a i serien som består av 10 lag och vi leder våran serie och har två storsegrar i bagaget först mot katrineholm med 15-0 sen 13-4 mot Ljusdal som vi egentligen borde ha nollat.

Jag kommer nog komma hem vid en 8 ikväll skulle jag tror och då blir det bums i säng för att sova för jag har inte sovit bra på någa nätter nu.
Datorn låter som den har 1223243 st virus och jag vill bara lämna in den men jag orkar inte vara utan den..
Ipoden står och dampar också när jag skulle lägga in musik på den men det förstog man väl..
Varför skulle det gå bra för kl 8 på morgonen?

Ni får jätte gärna höra av er till mig på mobilen under morgonen för jag kommer ha tråkigt på bussen om jag inte tar medmig datorn det vill säga !

Ha en kanon dag nu alla:)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0