Julavslutning

Morgonruffs och nyligen ny duschad !
Finns det något värre att kliva ut ur duschen efter att ha duschat varmt ett bra tag?
Det blir ju så otroligt kallt så man avlider!
Usch att bara veta att man inte kan stå kvar där längre för att man måste på avslutningen i skolan!?
nej usch det är inte Andrés stil de!

Nu förbereder jag ipoden för min långa tågresa och laddar mobilen för jag vill ha många sms !!
väskan är inte ens hälften packad för jag har inte den blekaste om vad jag ska packa ner..
Det ända jag vet nu är att jag har tio minuter på mig att göra mig klar,äte frukost och gå med Emil till Folkan!!
så ha en underbar dag mitt tåg går vid 5 så underhåll mig då!!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0