Julshopping


5 timmars sömn i min sköna stora säng,
5 minuters tokstress tilll toan och raka mig snart
5 st Julklappas som jag måste köpa snart

Idag blir det iaf valbo med Emil, Pernilla och lilla Sofie för att julshoppa som tokar och slösa bort varända liten krona man har.
Tur att det finns något som heter mamma och pappa som troligtvis kan skänka en liten penning till lilla mig så jag kan få shoppa loss på allvar!
289 kr på kontot
150 kr i plånboken
Det här kommer inte gå bra !?
Skickade nyss iväg två st medelanden för att kanske käna lite extra pengar!!
återkommer sen med lite mer för nu måste jag verkligen skynda mig iväg och göra mig klar !
Pusshej
my friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0