med bara några timmar kvar


Det återstår 13.5 timmar av 2009 och vad ska man ta och göra dessa timmarna då?

Jo det ska jag ta och berätta för dig!
om 30 min beger jag mig till kära viken igen för att hämta lite saker i min lägenhet och så lilla Emil Lundin så klart för han ska ju vara med här !
Sen blir det handla lite raketer och sånt skit för att skrämma småbarnen
efter det så åker vi hem mot Torsåker igen för att göra oss klar inför kvällen och så
det blir nog bara jag,madeleine,pappa,katharina,Jonas,Emil och Åke som blir här över natten!
Vi ungdommar kommer nog dra oss ner mot byn för att kolla om det är några tattare ute och så sen blir det tillbaka för kl 00.00 ska vi vara vid sjön åstjärn och kolla på fyrvärkeriet och vara i pubben ALL NIGHT LONG!!!

hoppas alla får en underbar dag och en kanon start på det nya året!!

GOTT NYTT ÅR ALLA MINA SÖTA ÄNGLAR!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gott Nytt År! :)

2009-12-31 @ 14:07:12
URL: http://sofiajohanzon.blogg.se/
Postat av: André

Gott Nytt år gumman:D

2009-12-31 @ 19:12:49
Postat av: julia

hej qutie

2010-01-05 @ 03:19:58
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0