MELLANDAGSREA!!


Sitter i mitt gamla rum hemma hos morsan i Norrköping med min lilla flicka Madeleine och lyssnar på Volbeat så klart eftersom dom bara är bäst!

Mellandagsrea idag man kan ju isälle för att kalla den för mellandagsrea, kalla den "Fjortisslagsmål det är min tröja dragkamps dagen"!
fy fan va dom är överallt man kan ju inte gå någonstans för att man halkar på brunkrämen som spridits ut på golvet för att det var snöblandat regn idag...
det var ju nästan som att vara i nigeria om amn änkte på deras ansikten..
Ajja jag hittade en rosa/svart Skjorta och en lila tröja för 298 kr!
Madde köpte en till CSI BOX rättare sagt season 5 som vi troligtvis kommer att kolla på ikväll och resten av veckan.

Nog snackat om det nu blir det mina julklappar som vi ska intressera oss i de närmaste 2 raderna.
Jag fick 1par AIK strumpor och en AIK-smguld tröja, Kokbok, presentkort 200, 1500kr, Sanning/konka Elak, Bodypainting, drinkbok, Världens finaste armband sen kommer jag få mer när jag kommer till pappas sida:)

Nu ska vi ta och spela lite på Svenskaspel och vinna minst 1000 kr så vi kan dampshoppa på måndag i valbo!!

Pusshejsan sexy bitches!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0