SJ!!



jaa vart ska vi börja :)!?

SJ= förseningar.nu!
Beställ din biljett och kom inte i tid till det du ska till!!
haha jaa du det blir ju alltid förseningar med Sj och den här gången var det bromsarna som det var fel på!
Ajja så kan det vara :)!

Jag sitter på plats 30 vid fönstret och det ända jag ser är mörker och ett tågräls.
Det sitter 12 st i min vagn och mig då såklart :)
Hon längst bort..skulle tro att hon är en sådär typ toppen mamma som är i 50års åldern.
Framför henne sitten en blond jävla tjej ca 22år och fjortis utav dess like som pratar i telefon som fan!
Sen kommer det en vanlig svensson bredvid henne på andra sidan vagnen som läser tidningen och ser allmänt glad ut.
Framför honom sitter en utlänning, sannerligen studerande på uppsala unerversitet eftersom han klev på där.
på väntra sidan om vagnen typ bredvid utlänningen sitter det, vänta måste resa mig och kolla ;D!
Okej ligger det en typ 30åring dam och halvsover och har säkerligen haft en tuff vecka.
framför henne sitter två st unga killar ca 22-25 år som jobbar och pratar hogt och snackade nyss om lättklädda tjejer!
Till höger på höger sida av vagnen sitter en tjej ca 17-18 år, hon ser lite trött ut och somnade för ett tag sen emn vaknade nyss framför henne sitter en neger som pratat bra svenska faktiskt.
Sen har vi en till stderande på uppsala universitet tror jag som sitter snätt framför mig på höger sida och pluggar något som ser utt som motorcykelkörkort.
Till höger om mig sitter en till studerande som sover som en stocka och fryser för hon har jackan på sig.
sen sitter en som jpobbar på SJ 2 rader bakom henne och ser allmänt sur ut.!!

Nu är vi vid Arlanda :D
där vill amn gärna hoppa av och flyga till varmare ställen :D
Tack för mig nu blir det tuggummi :D

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0