Torsåker


Nu med bara tre dagar kvar av 2009 så drar jag mig mot den lilla byn Torsåker och ska bo hos pappa några dagar för att bli ompysslad och få god mat!
Jag måste verkligen gå upp i vikt men vill ändå gå ner i vikt !!
Komplicerat!!
sånt är livet, dagen som varit har varit ganska lung, jag och Madeleine gick upp vid 10 för att göra oss klara för avfärd mot Mulligans pub för att äta lunch med John wall "den nyblivne AIK- tränare" och pappa !
Det blev fiskgratäng med potatismos och det var kanske hur gott som helst, önskar att jag hade fått receptet.

blir ett kort inlägg idag för jag ska börja packa allt jag ska ha med mig nu:)!
btw, Emil Lundin färgar håret blont nu!! :o

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sara

sv; tss kom då ;D

2009-12-29 @ 23:42:56
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0