gaykväll igen 02.06

Hej alla pigga bloggare!
idag har det varit en lång dag men endå riktigt skoj!
det första jag gjorde imorse va att få en gädda på första kastet, sen fick jag inte ett hugg!!
när jag kom hem blev de soffan med katten i några timmaroch bara myste tills det blev kubb dax med min kusin Hannah!
Hon vann med 9-6 den turungen!
Jag har hjälpt pappa med gården idag och klippt gräset och så.
just nu sitter jag hos Jonas och ska precis sätta på en skräckis!!
Jag måste bara säga tack till Madelene för att hon är så förstående och underbar vän!!
Du är värd guld!
nej Diamanter!!
hoppas alla haft en underbar dag!
Puss
/A


Kommentarer
Postat av: my

sv; men din lilla tönt ;)

2009-07-23 @ 13:32:58
URL: http://mytyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0