Tack My !

Jaa tack lilla My att du skapade denna blogg åt mig!
Så nu ska jag väl försöka blogga lite mer på denna än min andra som ska begravas idag ;D!
Igår och inatt var galet, Jonas och Erik hade verkligen bestämt sig att dom inte kunde ha en filmkväll utan tjejer!
Så dom tjatade på mig att jag skulle fixa , kl 1 på natten !!!
Ellerhur tänkte jag , ingen kommer ju komma nu så vi drog ut iställe och träffade på Maria och Elina och pratade med dom en stund.
Trevligt var de ! men dom kunde inte följa med för dom skulle bort dagen efter!!
så vid halv 4 drog vi hemåt efter att ha cyklat runt i hela sandviken xD!!
När vi väl kom hem så kom jag på att vi skulle skriva en låt så vi gjorde de, fast jag tog lite från min egen låt.
När vi tyckte den va klar så skuell vi börja prov spela och sedan spela in !!
Haha jag vet inte hur många omtagningar vi fick ta för att vi började asgarva hela tiden!
sen när grannen slår i väggen vid 5 så går vi ut och spelar nere vid grisen och vi sätter låten tre gånger! haha
Underbar kväll mer er snyggingar !!
Nu ska jag gå och duscha för jag har 3 kg vax i håret !! xD
Puss
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0