Fredag 16 April



JAG SAKNAR FOTBOLLEN!!

då ligger man i soffan och slöar sig lite med Emil som äter en riskaka och dricker cola, ovanligt att den grabben dricker cola. själv sitter man med en tablett i handen och ett glas vatten i den andra, klunk klunk.. så nu va de klart.
nej nu ska jag göra mig klar inför middagen som vi blivit bjudna på.
visst ja dagens HA-HA blir väl att det är Sara Carlsson som kommenterar min blogg och hon tycker det är asroligt.
ha en trevlig kväll, vi får se vart min slutar!!

/André

Kommentarer
Postat av: Anonym

men HA-HA. bara för att du blev en aning ägd och för att det är asroligt!

2010-04-16 @ 18:57:49
Postat av: André

okej:P?!

2010-04-18 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0