Fredag 23 April



Nu har det blivit plugga i 4 timmar och jag har blivit klar med 2 stora rester och pluggat lite till islam provet som vi ska ha på måndag så nu känner jag mig stolt!
studiebesöket idag var hur grymt som helst och våran informatör var riktigt bra och man lärde sig en hel del av besöket, En brandutbildning är något som jag tycker alla människor ska kunna, samma HLR. Mer träning är vad som behövs bara.
Ídag lyckades jag få ett kort på min fot men tyvärr var det bara med webbcameran så det är absolut inte någon bra kvallité och bara insidan av foten.
Men men hoppas Emil kommer förbi med min kamera och mina byxor och mina tröjor och ja va han nu har tagit hem till sig.
Nu blir det städa lite grann och sen fixa lite godis till kvällen för det blir bara filmmys hemma hos mig ikväll!



Have a nice evening geeks!!
/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0