Fredag 9 April



ligger i sjukbädden nu och tänkte uppdatera lite på bloggen..
Det är riktigt jobbig att skriva nu men jag ska försöka! Idag så fick jag en akuttid på sjukhuset så Mia kom och hämtade mig vid 1 tiden och körde mig dit, Doktorn gjorde olika saker för att kolla vad de var för fel pp mig så han kollade lungorna och örorna och hjärtat.
han hittade några inflamationer i halsen och örorna så jag fick pencillin och hostmedicin som jag tar tre gånger om dagen nu.
Efter de så lära vi åka till söderskolan för att skriva på mitt lönepapper så jag får lön denna månad och det gick fort och bra.
sen skjutsade hon hem mig och så hade hon köpt blåbärssoppa, juice, halstabletter, honung och en marabou  till mig! så himla omtänktsamt!
Nu blir det ligga och vila upp sig för Jessica skulle komma hit en stund!

Dagens visdomsord: Drömmar är bra. Att förverkliga dem är bättre

/André

bilden är tagen på mamma och Rolf´s semester till Dominikanska Republiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0