Lördag 10 April



Jonas Blom kom nyss hem till mig och hälsa på, han fick nyss lite mat så han slipper svälta ihjäl för han fick ingen frukost av Fiona.
Vi ska snart bege oss till Statoil för att köpa tacosbröd för ikväll blir det tacos om jag orkar äta de! Det kommer bli en hel del filmkollande ikväll. Jag börjar bli lite bättre nu men känner mig fortfarande som en nerdrogad pundare som har rökt på alldeles för mycket i sina dar.
jag kom att tänka på en sak nu..
Om man har otur i kärlek så har man ju tur i spel..?
Hur kommer de då sig att jag inte har tur i något..

Dagens Visdomsord: Imorgon vet vi något som vi inte vet idag.

/André

Kommentarer
Postat av: den bästa!

dagens visdomsord; glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..!

2010-04-13 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0