Lördag 17 April



Dagens bild får bli en på världens bästa vän Karin Valsberg!
dagen började med att jag vaknade vid 11 tiden men världens magont men det kunde inte hindra mig idag för jag skulle ju träffa Karin så jag drar mig själv upp från sängen för att göra mig klar och som tur är så ringer pappa och säger att han ska till gävle så då tar man ju chansen och följer med han istället för att ta bussen. Så vi tar och åker till hans tjej som håller på att bygga om köket men det blev en kort stund där innan vi drog oss ner mot stan för att äta lite kinamat, för min del blev det friterad kyckling med sötsur sås!!
men jag kunde inte njuta av maten för det ända jag kunde tänka på var att snart snart får jag träffa Karin, så sjukt efterlängtad människa!!
vi drog runt lite på stan tsm och kollade runt, och hon blev tillfrågad av några "södermalms snubbar" om att bli hårmodell och så på måndag. Det kan man ju förstå för Karin, du är en grymt vacker tjej!!
sen tog vi en lång fika på tågstation innan hon for iväg.. minst lika jobbigt som förra gången. Men nu ska jag upp till glada hudik nästa helg:)!!
Nu blir det körslaget med Far och Katharina och sen smyga ut och träffa Jonas innan jag ska sova!


Dagens visdomsord: Alla världens storheter väger inte upp en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0