Lördag 3 April


Om jag hade skrivit allt jag tänkte på igår och allt som jag och Emil låg och snackade om på natten så hade det blivit ett så sjukt långt inlägg att inte någon skulle orka läsa det.
För igår mådde vi inte bra, vi fick två riktigt feta "smällar" i ansiktet och saker bekräftade. Vi var tusen % säkra att den ena personen skulle göra de.. lögnare kan man säga men som sagt nu ska vi inte skriva om det igår.

Idag bär det av mot den lilla byn Torsåker med Emil för att äta en god påskmiddag med pappa och Kristina, sen skulle hennes son också komma. Vi får se sen om jag åker och hälsar på farmor och farfar för jag saknar dom och som pappa hela tiden säger, dom kommer inte leva länge till...
Usch hatar den meningen lika mycket varje gång..

Jag var ju och fixade en ny dator igår och sen köpte jag Photoshop också så jag kan börja hålla på med mina bilder igen! Det var ju ett tag sen man höll på så man får väl se om man har skillsen kvar, allt detta för ynka 10 498kr!


Dagens visdomsord"Ibland önskar man att livet vore slut, men för det mesta vill man att det ska börja

Kommentarer
Postat av: Pernilla

André, vad är det som händer? :(( <3

2010-04-03 @ 11:34:47
Postat av: André

jadu det undrar jag med <3

2010-04-03 @ 11:59:58
Postat av: pernilla

prata med mig <3

2010-04-06 @ 13:23:36
URL: http://pernillabergsmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0