Måndag 12 April



Tjabba bloggen!
Dagen börjar lida mot sitt slut nu och den har bara blivit mer mystisk för varje timme som gått.
Kan tyvärr inte berätta om vad som hänt som gör det så mystiskt för det skulle nog inte vra så bra om det läckte ut..
man lär ju sig minst 1 sak varje dags sägs de och dagens sak måste nog vara att små fjortisar som är 94 och neråt vet verkligen inte vad kärlek är, dom tror man kan leka runt som små fnask och gotta sig och sen är allt killarnas fel. Blir så förbannad på sånna små parasiter som kan leva med sig själva..
De positiva idag är att mamma kom hit så jag får lite sällskap och imorgon ska hon köra mig till röntgen i Gävle så jag kan kolla min nacke och efter de fixa min smoking till Balen.
På lördag är min behandling slut och jag längtar som bara fan dit så jag får börja träna snart för jag får verkligen ångest när jag inte kan träna, jag verkligen hatar att bara ligga ner i en säng hela dagarna.
Nu ska jag försöka plugga lite för det är inte långt kvar av skolan nu och allt måste vara klart snart!

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0