Måndag 26 April



Blev en ganska hektiskt dag idag eftersom jag började dagen med att sova över lite för jag var så himla trött i morse men hann ändå precis till skolan som tur var. Fick tillbaka en inlämningsuppgift idag med och självklart hade jag fått MVG på det! Så sjukt skönt, så nu blev man 500kr rikare eftersom jag får de för varje MVG!
Blev islamprov idag med som gick väldigt bra, skrev 5 sidor och kände att jag fick ut det mesta.
Annars idag har det bara blivit besök på UM med Emil och sen träffat Nicole som praktiserade på apoteket, Jag måste ju säga att din gröna rock var otroligt het, Hah!
Sen drog jag och lilla stumpan Emil hem till mig och träffade mamma som kom hit idag så vi fick lite mat och sen vart det dags för färd till Hofors för idag skulle jag sätta igång att träna, men får fortfarande inte belasta foten för den är för svullen och det som oroar oss är att det gör ont i Hälsenan.
Så idag blev det gym i det lilla gym dom hade, så det blev mycket armar men även rugg och mage till sommaren 2010 !!
Nu ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng och tänka lite granna på olika saker som ingen av er får veta !!

/André


Kommentarer
Postat av: du är bajsbosse

hur gick det med halsbandet? fattaru hur fåligt samvete ja har för de eller. vill laga det eller betala ett nytt :(

2010-04-27 @ 22:14:49
Postat av: André

haha men Bajsbosse då det gick att laga,gjöorde det när du hade åkt ;D så det är lungt lilla plutteliten :D

2010-04-28 @ 00:42:52
Postat av: du är bajsbosse

vad bra, annars hade jag köpt ett nytt åt dig :(

2010-04-28 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0