Måndag 5 April


Japp idag är det Måndagen den 5 April och min comeback var fullbordad! Det blev vinst med klara 9-1 mot Ockelbo och det kändes halvskapligt. Men ändå säker i utrusningarna och de räddningar jag gjorde för att inte ha spelat fotboll på ca 3 år!
Det blev alltså en heldag i ett kallt och snöigt Hofors idag men nu är man äntligen hemma i ensamhetens tysthet igen men det bryts snart när Emil och Henke kommer på besök!
Det blir troligtvis att kolla på Lösvikt med Robert gustafsson då och kanske laga en bit mat eftersom min mage kurrar som bara den!
Jag måste bara komma med ett låttipps innan jag tar mig upp ur soffan och in till köket och det är "The red Jumpsuit Apparatus - Face down"

Dagens visdomsord blir följande: "Det största hindret mot din framgång är att du inte tillåter dig att misslyckas"

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0