Onsdag 21 April



Jahapp.. då var man tillbaka på sjukbädden..
fast jaa nu är det några ledband i foten som  är sönder och aah.. blir att ta en sväng till sjukgymnasten imorgon för vidare koll.. har iaf fått ett par kryckor för jag kan då fan inte stödja mig på foten..
Allt detta hände på sista inlägget innan vi skulle lira match på slutet av träningen.. jag skulle ta sats och hoppa upp och ta ner bollen och lyckas med de men landningen hade jag inte tänkt på sen kommer jag inte ihåg så mycket mer förutom att jag ligger vid stolpen och vrider mig i smärtor..
Hejhopp..

God natt...
/André

Kommentarer
Postat av: Anonym

karma kallar jag det ... du har gjort för mkt dåliga saker :)

2010-04-22 @ 20:29:27
Postat av: André

Haha men jag har inte gjort dåliga saker på hur länge som helst så det kan inte vara karma den här gången hoppas ja :!)

2010-04-22 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0