Söndag 11 April



Denna dag känns likadan som 1 Nov 2009! Så som de flesta vet så tog AIK Fotboll sitt 11 SM-GULD och Tjärnan blev matchavgörare!
Idag kl 19.00 stod det klart att AIK hockey hade tagit klivet upp i Elitserien efter 8 års väntan. Det ända jag inte kunde göra idag som jag kunde den 1 Nov var att hoppa och skrika och gråta!! jag är för hes och förkyld för de!
De ända tråkiga idag var väl att AIK förlorade mot geevlee med 1-0 och har ännu inte tagit sin första 3 poängare och ligger näst sisst i Allsvenskan.. Bedrövligt dåligt..!
Efter matchen så gick Emil och åt lite kebab så jag hängde på, så kom Emma och Johanna dit..
Ikväll blir det bara ligga och kolla film och det blir Trubbel i paradiset nu, fast får inte somna innan 11 för ska ta pencillinen då.
Hoppas alla haft ett underbart lov med mycket skratt och glada miner.
Nu tackar jag för mig och säger god natt <3

/André


Jag glömde att skriva med att jag inte är klar med bloggen, det är därför den ser lite kal och sne ut men det fixar jag någon dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0