Söndag 18 April

Sitter i pappas soffa nu och tänker lite på om jag ska börjar skriva låtar igen för det börjar ploppa upp i mitt huvud lite då och då nu så man kanske ska börja skriva ner igen?! Musik är faktiskt en stor del av mitt liv för dem som inte vet.
Dagen hittils har varit ganska bra, jag och Katharina tog en promenad ner till Torsåker och handlade lite så fick vi skjuts hem av pappa som kom och mötte upp oss.
Magen värker fortfarande men det är nog för att jag äter så lite och knarkar min pencillin men nu har jag bara en tablett kvar så det är väldigt skönt!
Man kanske borde göra sig klar snart för alla kommer om 30 min, men jag har aldrig brottom så jag kan nog vänta en kvart till innan jag rör mig från soffan.
jag har varit ute och fotat lite så tänkte lägga upp några bilder hemifrån far min!










/ André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0