Söndag 4 April


klockan är nu 20 över 3 och har nyss kommit hem från en hemmafest hos Daniel Hemgren där man fick sig en massa underbar skratt och ögonorgasmer !!
Isabelle var ju där så då kan man ju inte sitta still så det blev lite dansa men så tjatade Emil och Jonas ihjäl sig på mig för de ville gå hem så till slut ficka jag slita mig loss motvilligt och lämna alla där!
Men ny dag imorgon med nya möjligheter och en massa dricka och om jag har tur så blire kanske lite Puff puff"
Hemvägen blev kall eftersom jag och Jessica låg och gjorde jag vet inte vad i snön vid kanalen hahah folk måste trott vi var idioter eller något !!
Nu blir det ta nå¨got att äta sen bums ner i sängen med en shot och tabletter!!


Jag måste bara säga att en del människor tror verkligen på hoppet men i vissa fall kan det vara meningslöst..

Natti natti
/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0