Tisadag 20 April



Japp det blev ett till inlägg idag!
Strax efter det att jag hade skrivit mitt förra inlägg så begav sig Jonas, Emil och jag oss ner till statoil för att hämta ut något som vi trodde var Emil´s AIK tröja men väl nere där visade det sig vara min studentmössa, haha!
Det var såhär att jag hade fått en kåd på mobilen och ett brev i postlådan så jag trodde det var AIK tröjan men det var tydligen studentmössan och AIK tröjan så vi blev fett förvånade för jag väntade mig inte att få studentmössan idag!!
Tyvärr kan jag inte ta kort på den nu när min kamera är hos Emil. Men det kommer troligen upp en bild om någon dag.
Efter det så gick vi vidare mot den stora underbara vackra staden... glöm de.. Sandviken. Där det blev en fika på selmas och sen blev man 1199kr fattigare när jag hittade en Elvine jacka som var grymt snygg!
sen blev det hemfärd med Emil och jonas och dem lagade en underbart god middag till mig!! Tackar era sötnosar!
Sen blev det vara med lillskiten Hanna igen och så !!
Nu blir det statoil med Emil för COLAN är slut -.-

Hörs snyggingar
/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0