Tisadag 20 April



Hann inte sitta vid datorn igår för Jonas satt vid den hela kvällen som vanligt..
det hände väl inge roligt igår förutom att jag tränade fotboll för första gången sedan uppehållet!
Träningen gick väl inte så vidare, orkade inte så mycket och hostade en del.. men men så blir det när man varit sjuk i 2 veckor.
Dagen idag blir väl ganska slapp eftersom vi på Bf är lediga idag och imorgon för att vi är så bäst, jag måste kanske plugga lite ändå så jag klarar av skolan.
Får se om jag hinner beställa lite kläder på topstreetwear senare också. Krånglade ju lite igår så får försöka på nytt idag!
Ska ju träffa lillskiten Hanna en stund idag med, så blire kanske lite bakning om jag orkar köpa socker !!
jag e så seg nu så nu blir det inge mer skrivande idag, Om det inte händer något roligare..

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0