Tisdag 13 April



tänkte skriva lite om tjejers jävla beroende om att veta vilka man som kille har haft sex med..
Nästan varje vecka får jag höra samma ynkliga fråga från olika individer "Har du haft sex med..." och om man då inte vet vem personen dom frågar om är, så börjar dom sitt evig tjat om att man ljuger för dom vet att man haft sex med den tydligen.
Om man nu vet vem personen dom menar är så är det väl min ensak, det är väl jag själv som bestämmer om jag vill säga de eller inte.. jag tycker att det är min ensak och ingen annans om vem jag har sex med.. varför ska en hel bunt 94or veta de? För det är verkligen 94orna som håller på med sånt här trams. Dom ska veta saker som dom sedan kan sprida runt till hela Sandviken för att dom inte har ett liv alls.
Om man nu sagt att "ja, jag har haft sex med den" Då börjar deras jävla förhör.. "varför gjorde ni de?" Kanske för att vi var kåta.. Idiot.. "Hur gjorde ni de?" ja jag brukar stoppa in min kuk i hennes fitta.. vad du gör när du har sex de vettefan... "Vart gjorde ni de?" jaa, i din mammas säng.. eller va de din.!  "Vad tänkte du när du gjorde de med henne?" Man tänker inte när man har sex idiot.. då har man inget bra sexliv om man ska ligga och tänka på saker...
Nu får ni 94or ännu mer skit att snacka om mig,  so here you are! :)!


Dagens visdomsord få blir av den smarta saken som kommenterade den 10 April: Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..!

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0