Tisdag 6 April



Började denna underbara dag med att vakna av att solen sken in genom fönstret och det första som slog mig då var "det här kommer bli en bra dag" !
klockan är nu kvart i 7 och än så länge har den varit väldigt bra. Jag slog en pling till Henke för att kolla om han var sugen att åka och testa studentkläder med mig och inte säger han nej till att se mig i kostym eller! Så det blev en tripp ner till stan och in på sandegårds och plötsligt var man 2000 kr fattigare! Nu är det bara smoking till Balen som fattas men det fixar jag till veckans slut!!
Efter det så drog vi oss hem till honom och jag fick följa med in till hans rum!! Fatta jag fick följa med in till hans rum! Det är inte många som får det eller så jag känner mig grymt speciell nu !!
Sen cyklade vi till min Älskling Emma som stod i duchen så vi lärade vänta en lite stund innan hon kom och sa hej! Saknar den ungen som bara fan och måste vara med henne snart snart!! Blir ju troligtvis en tjejkväll som jag ska få vara med på också så jag e grymt taggad på de!
På vägen hem från lilla sötnosen så stannade vi på piccolomondo och åt en bit mat, jag rekomenderar starkt att åka dit och äta för det är väldigt billigt och god mat så ta er dit nästa gång ni ska äta!
Vi var hemma vid 3 tiden så det var bara att byta om lite tills Innebandyn i hammarhallen så vi bytte om och sen joggade vi ner dit och tränade i 1 timme tills vi sedan joggade hem igen!
Nu när klockan snart är 7 så ska jag ta mig en dusch och sedan göra mig klar för kvällen!!
ha en underbar tisdag!

Dagens Visdomsord: Den som inte tar sig tid att motionera måste så småningom ta sig tid att vara sjuk.

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0