Torsdag 22 April



Ligger här igen i min tysta lägenhet.. eller inte dunk dunk hörs det från den högra sidan fast har inte hört Emma haft sex idag iaf som tur är !! Snackar med henne nu om allt som hörs i våran trappuppgång och det är riktigt roligt att ligga och lyssna ibland, haha hon är då allt en rolig filur !!
Idag kan jag stödja lite på foten men är fortfarande blåsvullen och öm som bara f*n, men det ska nog läka fort hoppas jag iaf nu när jag får rehab, ska dit imorgon och kolla tid så jag kan börja balansträning och sånna saker så jag får upp styrkan i foten. tror ni det är lite jobbigt att hoppa på kryckor eller? Jag har hoppat från skolan till jernvallen och en massa inne i skolan idag och mina armar och händer är fan helt slut.
Idag fick jag träffa min älskade vän Emma Berglund som kom över med lite godis och så såg vi på en film med Emil, "All about Steve" hette den och handlade om en galen tjej som följer efter en tv- kameraman. haha den låter askonstig och tråkigt men jag tycker den var skapligt bra och skämmig som bara f*n så den är värd att kolla på. Nu innan jag ska lägga mig blir det att kolla in "Funny people" som är en rätt så ny film och ska vara bra har jag hört, så vi får väl hoppas att den är de men då kommer jag inte kunna somna, men vad gör de när det är helg imorgon och jag slutar kl 11 !!

Sov så gott mina små änglar där ute!
Puss God natt
/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0