Torsdag 29 April

Nyss hemkommen efter att ha sett seriepremiären för HAIF idag mot Järbo, blev vinst med 4-1 och vi såg väldigt starka ut! Får gratta Joel Paavola som gjorde sin förta seriematch med Hofors idag och blev dessutom målskytt!
Men just nu är det ända jag kan tänka på är festen imorgon och att min fot måste bli bra, Svullnaden är påväg att gå ner och de blåa har försvunnit lite men ska ändå till rehab på tisdag för att få ett pogram jag kan köra för att komma tillbaka så snabbt som möjligt och förhindra att bli skadad igen.
Festen imorgon kommer bli sjuk! Jag ska spåra som aldrig förr och jag kommer se fett snygg ut med kryckor och allt, hah!
De som kommer imorgon som just nu är bestämt blir Jonas, Jonatan, Emil, Henke och jag efter några avhopp men det blir nog fler som vi fixar under dagen !!
Just nu ligger jag och varierar mellan kylpåse och vetekudde på foten för att få igång blodcirkulationen så jag blir bättre snabbare!
Men snart blir det sängen för att se ett avsnitt av Efterlyst.
Hoppas alla får en bra dag imorgon och ajg tycker vi skänker en tanke till Patrik och Micke.. <3
Vi kommer aldrig glömma er..
1 år nu..
Vila i frid<3

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0