Torsdag 8 April


Japp då vare kväller på gesällvägen 19 och där bor en sjukling som inte orkar så mycket i detta nu!
vad ska man ta och skriva idag då! Jo, var och mötte mongot Henke och Mongot Fanny i vallhov för att dom skulle följa med hem till mig och se film och seg som jag var cycklade jag dit, "väldigt vingligt" men kom ändå fram!
Hemma hos mig blev det kolla på Pippi men vi hann inte se klart hela filmen förns de lära knalla iväg igen.!
Nu ska jag ta och lägga mig och kolla på beck och försöka sova så jag orkar mig upp imorgon!!
Hoppas jag är bättre då..
Det bästa med denna dag var nog att ajg fick kontakt med Karin igen! Har fan saknat henne riktigt mycket! <3

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0