Torsdag 8 April


Blev inget inlägg igår för jag låg spysjuk och kunde knappt röra mig.. hade migrän och någon slags förkylning eller något liknande.. kroppen var iaf helt död!
Idag är det då bättre och jag har kunnat äta lite mat. har fortfarande ont i magen och lite i huvudet men ska trotts det ner och träna bolltrollarna halv 4 till halv 5 och sedan ta bussen till Hofors för fotbollsträning men ska nog bara kolla träningen eller testa lite.. vill ju så jävla gärna vara med på cupen i helgen!
Mamma kom hit en stund idag och gav mig saker som hon köpt på flyget till Dominikanska republiken, bland annat Jean Paul parfym och deo.
Hon hämtar även ut min kostym idag och handlar lite så jag har tills helgen och allt!
Blir att ta kort idag med bolltrollarna fick jag nyss veta! Jippi.. jag som ser ut som ett klappmongo idag..
Nej nu måste jag börja klä på mig och försöka dricka lite vatten!

dagens visdomsord får fan bli : Den som tar sig tid att motionera måste så småningom ta sig tid att vara sjuk.

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0