bandyhelg



Efter en fullspäckad helg med en massa bandy är jag nu tillbaka i Sandviken.
jag har ju varit på svenska cupen med Skutskär och för första gången denna säsong fick vi äntligen spel på stor is efter att ha tränat i snart 1 månad i ishall. Första matchen spelade vi i Fredags mot Tillberga då jag och Ante delade på målvaktsrollen då vi mätte stor spelare som Pelle fosshaug, anders bergvall och många fler storspelare, matchen slutade med sotrförlust med 8-0 men tränaren var ändå riktigt nöjd med vårat spel och oss målvakter då vi stod upp bra!
Andra matchen hade vi morgonen därpå mot Örebro då det var jag som skulle stå hela. Det blev en jämn match som slutade 4-4 och det kändes skaplig bra då jag fick göra några svettiga räddningar. Efter den matchen blev det att gå med några i laget för att se Örebro - Helsingborg som kom att bli en riktigt underhållande match med en massa skitsnack på läktaren! Dagen därpå blev det match mot Katrineholm som  vi förlorade med 4-3 mot men ante gjorde riktigt bra räddningar i målet!
Nu är jag som sagt äntligen tillbaka i Sandviken med mina Älsklingar Petra och Matilda som jag saknat så mycket!
så nu ska vi krypa ner i sängen för en massa mys och så ska jag börja läsa en bok! mer om boken kommer imorgondagens inlägg.
Ha en bra kväll.

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0