Fotostund med Emil



Började dagen med att slå sönder datorn men efter att ha försökt fått igång den i några timmar så startade den men var helt fuckt up.. Upplösningen är helt förstörd och hdmi funkar inte, datorn går skit segt så nu blir det väl lämna in den med.. Ajja annars har dagen varit bra.. Jag och Emil tog oss ut i skogen och fotade lite så kommer väl lägga upp en och annan bild till detta inlägg. jag fick på Emil min råsa slips så han blev kanonsnygg ;)! Kom just på att jag inte sitter vid min dator så de blir inga bilder.. haha men men sånt e livet! snart blir det sängen för mig.

Ha en bra kväll alla onsdagssupare..

/André Dahlgren Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0