kärlekskakor med en gnutta kyssar på!





Det blev en bakdag idag efter att ha sett korpenfotbollen på jernvallen. Petras ord är lag så det blev att baka några kärlekskakor eller vad dom nu kallas, det är iaf som mockarutor med glasyr på och Petras mamma hade turen att komma på besök just idag och alldeles till att mockarutorna var klara så vi bjöd på kaffe och kaka.
Nu står dom i kylen och väntar på ännu fler hungriga magar, kanske blir det Emil som får nästa bit om man träffar honom något imorgon eftersom då ska han vara nykter och spela fotboll med Bolltrollarna.
Min älskling ligger i soffan och läser sin nya bok just nu som heter "Trasig", hon verkar riktigt inne i den så jag ska nog inte störa henne på ett tag, min stackars sjukling! Fast det som börjar bli riktigt jobbigt just nu är att min hals börjar verka och jag kommer nog snart också bli sjuk, hoppas bara att jag är frisk till nästa helg då Svenska cupen drar igång!
Nej nu ska jag ta mig ett stort glas vatten sen mumsa lite på en glass och sedans bums ner i sängen!
Ha en underbart trevlig Lördag alla!

/André Dahlgren Melin #21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0