Måndag 16 Aug




1:a gånger var verkligen inte ok..
2:a gånger var inte heller ok, men första gånger var ändå värst..tror ja?
För den 1:a gången litar jag inte på någon.. inte på något av vad de säger..
Men den 2:a gången litar iaf iaf på 1 av dom trots att han e bajare.. men ändå så sjukt besviken och arg..
men den 1:a gången kommer jag aldrig få bort från huvudet..
Tur att det finns folk som tänker som mig och förstår vad jag vill göra..
Synd bara att dom bor i Hudik.. fast det finns ju 2 personer här med som förstår mig och vill göra samma sak.
Men jag vill ändå inte svika dig.. fast än du gjort det mot mig nu några gånger..
Även att Jonas hade hittat inte så roliga bilder i fredags natt heller.. men men har man inte kommit över någon så har man inte..
hm..
Nu ska jag posta iväg brevet om att Matilda ska få gå på Smassens förskola till Sandvikens kommun..
Ha en bra dag!

/André


Kommentarer
Postat av: d

vem har du inte kommit över?

2010-08-16 @ 11:00:54
Postat av: Anonym

vad har du gjort?...är det...vad det ser ut att vara?

isf, ta hand m dig:)

2011-10-12 @ 01:17:52
Postat av: //Em

vad har du gjort? är det...vad de ser ut som?...isf ta hand om dig.

Det finns dom som förstår...fler än du kan ana.

Ha en härlig dag:)

2011-10-12 @ 01:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0