Söndag 8 Augusti



Då har man precis sett AIK - BP på tv med Matilda och vilken match det blev!! Muhammed Bangura får 5 Stjärnor av mig denna match, vilken spelare! Kommer från Div. 1 och kliver in i AIK och avgör matchen med sina 2 mål!!
Det är bara att buga sig för denna man och hoppas att det håller i sig! Mycket bra värvat AIK!
Idag kom jag även hem från Sthlm där man tydligen blev Tv-stjärna i pogrammet Sommarkrysset, haha!
Även att i reklamavbrottet så sjöng han som ägde Grönan låten "Han tog av sig sin kavaj " och så kommer Gry fram med micken mot mig.. hjälp var första tanken men vafan det var bara att sjunga! haha
Nu ska jag göra lite sallad sen blir det nog filmmys.

/André

Kommentarer
Postat av: anonym

vem är tjejen ?

2010-08-21 @ 22:50:40
Postat av: Anonym

Sångare i Lovestoned

2010-08-21 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0