Tisdag 3 Aug



Sitter i morgonljuset och lyssnar nu på blue to a blind man med Ken block och bara längtar tills klockan blir 6 då första ispasset drar igång för årets säsong! Det ser ut att bli en skapligt fin dag idag iaf så vi får hoppas att den för med sig lite glädje till mitt ganska så tragiska liv. Men nu får det bli en vändning på det tycker jag!
Det enda som fattas att packa ner i trunken nu är mina underställsbyxor som troligtvis ligger hemma hos "miss Lundin" så det får nog bli att jag ringer dit eller tar ett av mina gamla underställ men det är jag inte så sugen på eftersom det känns så mycket proffsigare med de nya ^^ haha jag vet att det låter fånigt men det känns så!
Nu blir det dags för lite frukost eftersom det knappt blev någon kvällsmat igår pga massa skit.. fick ingen matlust och var sur.
Have a fucking nice day bitches!
/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0