Torsdag 12 Aug



Skulle precis börja skriva men nu blir det att byta bajsblöja nr 2 idag..
då var man tillbaka.. 
Just nu kör jorden rakt igenom ett fält med kometer och när de kommer in i atmosfären kommer det att bli gott om stjärnfall. I vanliga fall är det ett stjärnfall per timme. Nu är det 50-60st i timmen. Så vi får hoppas på att det himlen spricker upp ikväll så man kan se några på den blåsvarta himlen.
Dagen idag kommer innehålla mycket träning, kl 17.10 har vi ispass i Valbo och 18.20 intervall löpning 45,15 * 15.. dom som inte förstod vad jag just skrev så ska jag förklara lite.. man ska alltså springa i 45 sek 80% av sin maxhastighet sen antingen gå eller småjobba 15 sek och upprepa det 15 gånger på raken. Man blir ganska seg av det kan jag lova.
Nu ska jag och Matilda fortsätta lyssna lite på Kapten Röd innan vi går ut en stund!
Ha en trevlig Torsdag !

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0