Kalix Away!

Då var det dags för 4:e seriematchen och den skulle utspela sig i Kalix vildmark!
Vi samlades för träning vid 8 tiden innan avresan i fredags då tåget skulle rullat från perongen vid 11 tiden men var försenat 1 timme och 10 min.. men till slut kom vi iväg iaf och för er som inte har följt med ett grabbgäng på en borta match vet nog kanske inte riktigt hur det går till men jag kan förkorta det med några punkter..

¤ Kortspel med pengar
¤ Porrfilm hos åke och Jacke
¤ Massa sex snack
¤ Skickar iväg de minsta för att snacka med tjejer
¤ Gaskammare efter allas dåliga magar

Och en hel del mer!

När vi väl var framme i Luleå som var våran slutstation så var vi hela 3 timmar försenade och fick skjuta upp matchen 1 timme för det väntades 1,5 timmar lång bussfärd från Luleå - Kalix. Vi var taggade till tusen men vädret var inte det bästa för det vräkte ner snö men det blev uppehåll under hela matchen som tur var!
Matchen slutade 6-2 till Kalix men jag blev matchens lirare och så var min första Allsvenska match avklarad! trotts 6 insläppta så gjorde jag en kanon match och fick mycket beröm av spelare, ledare och dommarna! Kändes ruskigt jävla bra efter att ha suttit tre matcher på bänken nu!

På hemresan blev det nästan som på ditresan förutom att nu kunde vi ju dricka så vi gick inte och la oss för ens vid 2 eftersom vi skulle upp kl 6 igen!
Kanonresa och underbara minnen som man kommer att ha med sig livet ut!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0