Rumpnissar e vi allihopa!

Julstämmning hemma hos André och nästa vecka kommer det bli en massa bakning och julklappshandling! jag ska införskaffa mig en mistel eller va det heter så Emil kan få en puss som hanalltid tjatar efter, kanske också en tjej att leva med !?
I söndags och igår var jag i sthlm hos min älskade flickvän och idag sitter man här ensam eller ja pappa e ju här men det e sjukt vad man kan sakna en person så mycket som jag gör med Madde! Kärlek kallas de och jag får fortfarande fjärilar i magen av att tänka på henne! Mohaha Mysigt mysigt !!!
Jag tror jag snart ska ta lite massage av pappa när man ändå e här för min nacke gör skapligt ont och det e verkligen inte roligt!
Nu klingar Abba i mina öron så då blir det dags att stänga ner musiken och kolla på House samtigt som man får en underbar nack massage!

visst ja, jag har ju en sak att säga.. har skaffat en ny blogg som kommer handla om bandyAndreeeww ;)!

http://finest.se/keperAndr%C3%A9

/André Dahlgren melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0